dimecres, 25 de novembre del 2009

El pa amb tomàquet de l'entrepà

La veritat és que fa anys que em vaig afartar de que en el pa amb tomàquet del bocata em costés més el tomàquet que la llonganissa o la tonyina. Que si comprava tomàquet normal -fora de temporada estiuenca- no suca, si vols que suqui n'has de comprar "de penjar", aquests sí que suquen el pa, però eixuguen la cartera, de vegades va a 7€/Kg, i si te'n surt algun fet malbé encara més cars.

Bé, tip de la situació vaig trobar la següent solució: El pot de tomàquet en conserva. Però no el triturat, sinó el sencer. El que faig és agafar un pot de tomàquet sencer pelat i el trituro una mica amb el túrmix amb la mateixa aigua que du. És millor no triturar-lo massa. Aleshores el passo a un pot de vidre amb tapa -el típic pot de melmelada- i amb un pinzell pinto el pa. El pot el col·loco a la nevera i en tinc per a un munt d'entrepans.

Sí, ja ho sé, em direu que no és el mateix. És veritat, no és el mateix, però la majoria de vegades és substancialment millor que el que tindríem sucant un tomàquet comprat al súper. I la veritat, és que per a fer l'entrepà de l'esmorzar va molt bé, que en cap cas estic parlant de fer un pa amb tomàquet i assortit d'ibèrics per a convidar els amics.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada